مبارککککککککککککککککککه
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 73640
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:44 :: نويسنده : الی

 

 

مهشید عزیز

مهناز عزیز

میترا عزیز

مریم چ عزیز

محدثه ا عزیز

و خودم الهه ی عزیییییییییییز

وهمه ی خانومای گل وبلاگ

روز زنو تبریک میگم.

اون دوستایی ک هنوز به جمع ما اضافه نشدن به ماماناشون تبریک میگم

روزمون مببببببببببببببببببارک

این گلا تقدیم به شما

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت6:10---30 ارديبهشت 1392
پس من چي???????
پاسخ:خب مبارک شمام باشه!


عباسم همون زهراجونم
ساعت12:16---25 ارديبهشت 1392
قربونت نظر لطفته...عززززززززززززیززززززززز
پاسخ:فدات


زهرام
ساعت11:48---25 ارديبهشت 1392
ببین دوستم ....رودرواسی نکن ...بگو لیاقت ندارم.....عرضه نداری.....نمیخوام بجسب بزندگیت ...وقتتوحدرنده(خسته شدی)
پاسخ:ای دیییییییییووووونه!!!!!!!


عباس جونم
ساعت11:32---25 ارديبهشت 1392
بروبابا .....من منظورم این بود توآستین بزنی بالابرامن......دوسته اقایی....برادرشوهری...ای......خدا....ن
پاسخ:من؟؟؟ آستین؟؟؟ داریم؟؟؟ شوخی کردم عزیزم موردی ک لیاقت تو رو داشته باشه هنوز پیدا نشده....!!!


عباس جونم
ساعت9:21---24 ارديبهشت 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام عزیزم.واقعا چی میمیکنی ک ازدواج کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟ای بابا اگ دوس خوب بود خدابراخودش نگه میداش........بخارازشماها بلند نمیشه چ برسه یکاری رفیق.....
پاسخ:سلام زهرا جون اولا اینکه منظورم این بود ک شما ازدواج کنید ببینید روز مادر من تو وبلاگ چ میکنم!!! دوما چرا کاری نمیکنیم کی گفته؟؟!!! تو رفاقت آدم باید از جونشم مایه بذاره پس چی!!چی فکر کردی!!! ایشالله ی مورد عباس نام پولدار و خوب سوار بر اسب سفید میاد.....


مریم(سکوت بارون)
ساعت18:06---21 ارديبهشت 1392
کجاهایی بابا؟

پیدات نیـــــس؟!!پاسخ:خدا هیچکسو بی اینترنت نذاره اینترنتمون تموم شده بود!!!!!!!


فاطمه سادات
ساعت15:43---21 ارديبهشت 1392
سلام الهه جوووووووووووون فاطمه ساداتم ولي از نوعه مجابيششششششششششششش!!!!!!!!!!!!!!1وبت خيلي باحاااااااااااااله.خييييييييلي. قلمت بايدار عزيزمپاسخ:به به فاطممممممممممممه جون خوش اومدی عزیزم قربونت برم مرسی!!

یاسمن
ساعت22:45---20 ارديبهشت 1392
منظورم اینه که میخوای ما مجردا رو حرص بدی!!!
پاسخ:نه بابا یاسی چ حرصی!!!! شما ازدواج کنید ببنید من چ میکنم!!!!!!!


یاسمن
ساعت12:33---16 ارديبهشت 1392
زهره مارالهه باید درده بدیپاسخ:چی یاسمن؟نفهمیدم

زهرامممم
ساعت9:19---14 ارديبهشت 1392
سلام الهه خجالت نمیکشی؟پس من چیییییییی.....خاک توسرعباس اقا نکنم....پاسخ:خب من چیکنم ؟؟؟؟!!!! حالا عباس آقا رو دعوا نکن ایشالله سال بعد اسم توهم میاد تو لیست!

شیدا
ساعت23:59---12 ارديبهشت 1392
مامانی چرا اسم منو ننوشتی؟
پاسخ:آخه شیدا جون شما ک هنوز....!!!!


دوستانه
ساعت8:41---12 ارديبهشت 1392
این روز بزرگ رو به شما و همه دوستان عزیزت تبریک میگم


شادو سلامت باشیدپاسخ:متشکرم عزیزم منم به شما تبریک میگم


زیبای مادر
ساعت16:13---11 ارديبهشت 1392
maman juuuuuuuuuuuun ruzet mobarak.......buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
پاسخ:سلام دختر گلم خوش اومدی کجا بودی؟ ممنون گلم ایشالله سال بعد من بهت تبریک بگم


مریم(سکوت بارون)
ساعت15:41---11 ارديبهشت 1392
همچـــــــــــــــــــــــــنی ن عروس خانوم!

دسه راستت تو فرقه سر ماپاسخ:ممنون خواهر شوووووووهر برای شمام دیگه چند ماه مونده زودی میگذره دخترخاله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: