جقد زود تموم شد...
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 73655
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 22:3 :: نويسنده : الی

 

  روز اول مهر اول دبیرستان مدیرمون گف بچه ها قدر دوران دبیرستانو بدونید

 خیلی دوره ی خوبیه قدرشو بدونید زود میگذره

 اون روز من حرفشو باور نکردم اما الان فهمیدم خیلی زودتر از اونی

 ک فکرشو میکردم گذشت

 نمیدونم فقط من دلتنگ اون روزام یا شمام همینجوریید؟؟

 شاید به خاطر دوستای خوبم بود...

 شاید به خاطر مدرسه ی خوبمون بود...

 نمیدونم.........

 هر وقت یاد اون روزا میفتم گریم میگیره آخه کلاس ما همه باهم خیلی جور بودیم

  طوری ک همه ی معلماو مدیر این هماهنگیو وحدت و یه دستیه ما رو تعریف میکردن

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت17:09---30 ارديبهشت 1392
الان هم معلمامون هم دارن همين ها رو مي زنن تو كلمون

زود ميگدره زود ميگدره

والا امتحانامون رو كه بايد خودمون هلشون بديم بالا
پاسخ:وقتی تموم شه میفهمی چقد زود گذشته.... واسه ما ک اینجوری بود!!!


شیدا
ساعت12:57---13 ارديبهشت 1392
همیشه آرزو میکنم ای کاش الان تازه اول دبیرستان بودیم تیر سال 91 یه روز رفتم مدرسه به مدیرمون گفتم میشه منو برای اول دبیرستان ثبت نام کنید گفت به شرط اینکه با همون بچه ها بیاید و شاگردام بشیدپاسخ:ای جانم عزیزم.... من یکی ک حاضرم بیام!!

akhmo dole
ساعت19:54---3 ارديبهشت 1392
منم دوران دبیرستانم خیلی خوب بود

ولی دوران دانشگاه چون خوابگاه بودیم ...یه چیزدیگه بود...
پاسخ:اره منم دوس داشتم تو خوابگاه باشم البته باهمون دوستای دبیرستانم!!


313
ساعت17:09---20 اسفند 1391
سلام،خیلی قشنگ بود

عالی
پاسخ:سلام .ممنونم ک سر زدید


مریم یه صدرایی
ساعت11:10---20 اسفند 1391
اشکام اومد الهه!

دلم گرفته!پاسخ:دل منم میگیره یاد اون موقه ها میفتم.ولی بیا. خاطره هامونو اینجا بگیم ک تجدید خاطره بشه.مرسی ک اومدی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: